آ
-
آخوندی، آتوسا
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]
-
آریانی قیزقاپان، ابراهیم
تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجیگری روحیهی پژوهشی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 20-6]
-
آسال، رقیه
تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجیگری روحیهی پژوهشی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 20-6]
-
آقابابایی، نرگس
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 6-20]
-
آقاجانی، سیف الله
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
-
آقامحمدی، سمیه
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 6-20]
ا
-
ابوالقاسمی، عباس
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
-
ابوئی مهریزی، سجاد
اثربخشی بسته افزایش مهارتپیشان بر ارتقایسازگاریاجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 40-31]
-
ارجمندی، نادیه
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روانشناختی و شاد زیستی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 30-18]
-
اسکندرلی، ماهره
مقایسه نشخوار خشم و افکار ناکارآمد در دانش آموزان فرزند طلاق با و بدون نشانگان اختلال افسردگی [(مقالات آماده انتشار)]
-
اسمعیلی، سروش
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
-
اقارب پرست، زینب
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
-
امام جمعه، محمدرضا
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 34-44]
-
ایمانی، صدف
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
ب
-
بابایی مطلق، فاطمه
مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روانشناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]
-
باقریان، شعبانعلی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
-
باهنر، فهیمه
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
پ
-
پردل، هادی
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
-
پرهیزکار، سروش
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
-
پورآقا رودبرده، فاطمه
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
-
پورخیابی، محدثه
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
ت
-
تنها، زهرا
مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روانشناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]
ج
-
جباری مقدم، سحر
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
ح
-
حیاتی گرجان، مهدی
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
-
حاجلو، نادر
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
-
حسین پور، نجمه
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
-
حسینی راد، سمیرا
پیشبینی افسردگی بر اساس نشخوار فکری مشترک با نقش میانجی شایستگی هیجانی-اجتماعی در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-63]
-
حسینی سهی، مینو سادات
اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 64-52]
-
حقیقی نژاد، فاطمه
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روانشناختی و شاد زیستی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 30-18]
-
حمیدی پور، رحیم
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
-
حمصی، معصومه
مقایسه نشخوار خشم و افکار ناکارآمد در دانش آموزان فرزند طلاق با و بدون نشانگان اختلال افسردگی [(مقالات آماده انتشار)]
خ
-
خانزاده، مصطفی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 6-20]
-
خسروی، راضیه
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روانشناختی و شاد زیستی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 30-18]
د
-
دبیری، سولماز
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
ر
-
رنجبر، جمیله
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
-
رنجبر، سروش
اثربخشی بسته افزایش مهارتپیشان بر ارتقایسازگاریاجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 40-31]
-
رنجبر، محمدجواد
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
ز
-
زارع داویجانی، علیرضا
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
-
زهرهوند، مریم
مقایسه نشخوار خشم و افکار ناکارآمد در دانش آموزان فرزند طلاق با و بدون نشانگان اختلال افسردگی [(مقالات آماده انتشار)]
س
-
سالاری، سوما
تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجیگری روحیهی پژوهشی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 20-6]
-
سپهوندی، محمدعلی
بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشیگرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 72-65]
-
سرافراز، مهدی رضا
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
ش
-
شاکری، رسول
نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-76]
-
شاهمرادی، سمیه
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
-
شیبانی فر، رضا
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
-
شیرپور، احسان
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
-
شیرپور، یاسر
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
-
شهبازی، زهرا
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 34-44]
ص
-
صادقی، مسعود
بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشیگرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 72-65]
ع
-
عابد، نازنین
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
-
عباس یزدیان، فرناز
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
-
عصاره، علیرضا
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 34-44]
غ
-
غلامی، فاطمه
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
ف
-
فخری، پروین
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
ق
-
قاسمی، مریم
اثربخشی بسته افزایش مهارتپیشان بر ارتقایسازگاریاجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 40-31]
-
قالیچین، فتانه
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز (TDCS) بر مؤلفههای حافظه فعال کودکان دارای کم توان ذهنیِ تربیتپذیر [(مقالات آماده انتشار)]
ک
-
کاظمی پور، محمد حسین
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
-
کافی، موسی
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
-
کافی، موسی
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
-
کریمی، ایمان
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
ل
-
لیاقتمند، مریم
بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشیگرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 72-65]
م
-
مجرد ابرقویی، وجیهه
تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجیگری روحیهی پژوهشی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 20-6]
-
میکائیلی، نیلوفر
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
-
ملایی امجز، فرهاد
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
-
ملارضا، زینب
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
-
موسوی، علی محمد
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
-
مومنی، محمد مهدی
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
ن
-
نظری کویشاهی، مینا
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
-
نعمتی، کیوان
نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-76]
و
-
ویسی، سعید
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
-
وهابی مشهور، هانیه
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
ه
-
هاشمی، سهیل
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
-
هامون گرد، علیرضا
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
ی
-
یازرلو، محمدتقی
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
-
یاسائی سکه، معصومه
نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-76]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد